جستجو

قوانین و ضوابط

2

شرایط و ضوابط عمومی

2 2 2 2کاربر گرامی توافق نامه‌ای که پیش روی شماست، بین فروشگاه22آنلاین پاپایا و22كاربران منعقد می گردد .هدف از آن ایجاد محیطی امن است تا2ایشان بتوانند2با استفاده از امكانات این سایت اقدام به خرید اینترنتی نمایند. این توافق نامه پس از زمان ثبت نام کاربر در سایت نیز در هر زمانی که از امکانات2آن استفاده می نماید، معتبر خواهد بود2و در صورت عدم توافق با این شرایط شما قادربه استفاده از خدمات سایت نیستید.

2

دوستان مستحضرید که:

  1. فروشگاه اینترنتی پاپایا رابط میان خریدار و تولید کنندگان کالاهای مصرفی می باشد.2
  2. قیمت‌‏گذاری در پاپایا مبنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در پاپایا قیمت‏‌های خرده فروشی است که توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و به وسیله خود تامین کننده و کلیه نمایندگی های او به صورت یکسان رعایت می گردد.
  3. مدت زمان تحویل کالا2 براساس موجودی کالا میباشد که اکثر اوقات نیز اقلام موجود میباشند مگر در شرایط خاص که محصول به اتمام رسیده باشد. در این شرایط زمان ارسال به اطلاع خریدار میرسد و در صورت تایید در زمان مقرر ارسال میگردد و در غیر اینصورت مبلغ خرید ایشان ظرف ۴۸ ساعت مسترد خواهد شد ونیز ملاک محاسبه روز کاری هفته است.
  4. پاپایا به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد. پردازش 2و آماده سازی سفارشات از ساعت ۲ بعداز ظهر همان روز و سفارشاتی که درایام تعطیل دریافت شده اند اولین روز کاری بعد خواهد بود. روزکاری به معنی روز شنبه تا پایان وقت اداری چهارشنبه هر هفته می باشد و پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی در ایران مورد محاسبه روزکاری قرار نمی گیرند.ارسال محموله ها نیز از ابتدای روز بعد کاری صورت خواهد گرفت.
  5. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر ، تمام ویژگی های کالای خود اعم از نوع، گرماژ،2لیتراژ و غیره را با دقت انتخاب نموده و سبد خرید خود را به طور صحیح تکمیل کنند. بدیهی است درصورت انتخاب کالا و یا ویژگی های نادرست مربوطه، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.2مسئولیت هرگونه اشتباه یا نقصی که مربوط به اشتباه در انتخاب کالا و تکمیل سبد خرید کالا باشد به عهده خریدار می باشد.
  6. پاپایا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در پاپایا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش برای پاپایا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،2 محصول دیگری را جایگزین کند.
  7. هزینه حمل و ارسال کالا به مشتری برای سبد خرید کمتر از ۱۵۰،۰۰۰ تومان، مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان در تهران و شهرستان ها بوده و به عهده خریدار کالا است.
  8. برای سبد خرید بیشتر از ۱۵۰،۰۰۰ تومان،و فقط برای یک کارتن با ابعاد ۳۰*۴۰*۳۰2 سانتی متر 2پاپایا سرویس ارسال رایگان را به مشتریان ارائه می کند در غیر اینصورت هزینه حمل و ارسال کالا تا ابعاد فوق بصورتر رایگان و مازاد طبق تعرفه مصوب حمل کننده (پست، تیپاکس و غیره) محاسبه می شود و پرداخت آن به عهده خریدار کالا است.
  9. برای سبد خریدهای بالای ۱۵۰ هزار تومان کالا با هماهنگی با خریداریک بار2به صورت رایگان به مقصد او حمل خواهد شد. درصورتی که علیرغم هماهنگی انجام شده خریدار در محل تحویل حضور نداشته باشد و یا به دلیلی2 امکان تحویل کالا میسر نگردد حمل مجدد کالا، مستلزم پرداخت هزینه حمل ازسوی خریدار کالا خواهد بود.
  10. حمل کالا به شهرستان ها به وسیله شرکتهای ارسال بار 2انجام شده و هزینه حمل عینا طبق تعرفه های ایشان دریافت خواهد شد.
  11. تحویل گرفتن کالا توسط خریدار در آدرس قید شده در حساب کاربری ایشان به منزله تحویل سالم کالاست. لذا حضور سفارش دهنده در هنگام تحویل کالا ضروری است و عواقب ناشی از عدم حضور ایشان بر عهده خریدار میباشد.

22

روش های انصراف از خرید کالا یا مرجوعی:

2

  1. درمورد کالاهایی که موجود هستند ، یعنی کالا درانبار پاپایا یا تامین کننده وجود دارد، انصراف از خرید کالا تا قبل از پروسه حمل کالا به مشتری مورد قبول است و وجه پرداختی مشتری به طور کامل برگشت داده خواهد شد.
  2. هنگام تحویل کالا، مشتری موظف است بسته بندی کالا را باز کرده کالا را بررسی و دریافت نماید. بدیهی است دریافت کالا به منزله تایید سلامت کالاست و پس از تحویل، هرگونه اعلام نقص و ایراد مورد تایید پاپایا نیست.
  3. درصورتی که سفارش2 به مشتری تحویل شده باشد ، کالا کاملا سالم و بدون هرگونه عیب و نقص بوده، انصراف مشتری مورد پذیرش نیست و بازگشت کالا منوط به کسر ۳۰ درصد از مبلغ کل کالا خواهد بود و هزینه حمل عودت کالا نیز برعهده مشتری خواهد بود.
  4. درصورتی که مشتری هنگام تحویل کالا، متوجه نقص در ظاهر و سلامت کالا بشود و یا اینکه کالا با مشخصات درج شده در معرفی کالا و فاکتور خرید خود مغایرت داشته باشد ، کالا راتحویل نگرفته و از بسته و یا محصول عکس گرفت ،برای پاپایا ارسال نماید. عکاسی از محصول مشکل دار و ارسال آن برای پاپایا ضروری بوده در غیر اینصورت مسئولیت با خریدار خواهد بود . 2پس از بررسی مورد در صورت تایید مغایرت، نقص یا مشکل کالا، 2 نسبت به رفع مشکل یا تعویض کالا اقدام خواهد شد. این سرویس اشکالاتی را که در اثر استفاده نادرست کاربر ایجاد شده شامل نمی شود.
  5. درصورت تایید مغایرت یا نقص کالا هرگونه هزینه درخصوص تعویض یا رفع نقص به عهده پاپایا خواهد بود.

2

نحوه ارائه محصول در پاپایا:

2

  1. پاپایا هیچوقت نسخه و یا تجویزی از بابت درمان مسئله یا بیمار صورت نمیدهد2 لذا خواص محصولات را از منابع معتبر دانشگاهی و علمی تهیه کرده و در انواع رسانه های خود انتشار میدهد.
  2. پاپایا واسط مابین تولید کننده محصول و مصرف کننده آن میباشد لذاهر گونه مشکل ناشی ازتولید ، مصرف را نمی پذیرد ولیکن خود را مسئول مشتری خود میداند ودر سطح امکان کمک مینماید.
  3. پس از باز شدن بسته بندی محصول ، امکان مرجوع کردن و یا 2تعویض وجود نخواهد داشت.

2

2

2کاربران:

کلیه کاربران جهت استفاده از خدمات سایت می‌بایست به عضویت سایت درآیند.

طبق قوانین مدنی و تجاری ایران ، تنها اشخاص بالای ۱۸ سال می توانند عضو سایت شوند و از خدمات سایت استفاده كنند.

2کلیه كاربران مسئول حفظ و نگهداری از نام كاربری و رمز عبور و اطلاعات شخصی خود می باشند و سایت هیچ مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات در خارج از محدوده ی سایت ندارد.

کلیه‌ی کاربران در حین عضویت اطلاعاتی نظیر نام،‌ نام خانوادگی، ‌شماره تلفن تماس، آدرس پست الكترونیكی، آدرس و کدپستی محل ارسال و دریافت کالا، اطلاعات بانكی شامل شماره‌ی حساب شبا و برخی مشخصات فردی دیگر از شما درخواست می شود. كه می بایست این اطلاعات را به درستی و با صحت کامل در سایت وارد نمایید. در صورت وجود خطا یا تغییر در این اطلاعات کاربر موظف به ، به روزرسانی آن ها می باشد.2مسئولیت حقوقی و قانونی هرگونه جعل عنوان یا عدم صحت اطلاعات فردی یا سوء استفاده از مشخصات دیگران بر عهده ی شخص کاربر می باشد.

سایت می تواند بنا به تشخیص ضرورت و با قصد احراز هویت از کاربران مدارکی دال بر صحت مشخصات اعلامی خود درخواست نماید که ارسال مدارک برای فروشندگان محترم الزامی می باشد.

کاربران با قبول و تایید2 توافقنامه حاضر موافقت خودرا اعلام نموده و درصورت تغییربندهای توافق نامه طبق سیاست های سایت ملزم به تایید مجدد می باشند .

سایت اطلاعات دریافت شده از كاربران را، فقط در معاملات مورد استفاده خود و یا سایر کاربران طرف قراردادایشان قرار خواهد داد و این اطلاعات محرمانه تلقی شده و به هیچ وجه در اختیار سایرین قرار نخواهد گرفت مگر آنکه در صورت نیاز با كسب اجازه از كاربر در امور تجاری نسبت به بهره برداری از این اطلاعات اقدام گردد و یا در صورت پیگرد قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گیرد.

كاربر در مقابل كلیه مكاتباتی كه سایت با وی از طریق پست الكترونیكی یا پیامك و یا از طریق حساب كاربری وی در سایت انجام می شود مسئول خواهد بود.22سایت پس از گذشت ۲۴ ساعت از آخرین ارتباط خود با کاربر آن را مشاهده شده تلقی نموده و می تواند راسا تصمیم گیری كند.

2 2 22در صورتی كه دسترسی كاربر به سایت در هرشرایطی حتی شرایط خاص و فورس ماژور امكان پذیر نباشد، سایت مسئولیتی در قبال زیان های احتمالی وارد شده نخواهد داشت.

2 2 2 2کاربر مجاز به نگارش و درج مطالب و تصاویری که به نحوی افشاگر اطلاعات شخصی کاربر دیگر یا مقامات رسمی سایت است، نمی باشد.

آدرس و یا آدرس‌هایی که کاربران در حساب کاربری خود درج می نمایند، وابسته به این که در یک معامله در نقش خریدار باشند، به عنوان محل ارسال و یا برگشت کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

·2 2 22سایت برای اطلاع رسانی کاربران به مناسبت‌های گوناگون از جمله بروز مشکل و اختلاف در روند معامله، طرف ذی ربط را از طریق پست الکترونیکی ، پیامک و پنل کاربری مطلع خواهد کرد. سایت تضمینی برای دریافت پیامک ارسالی به کاربران نمی‌دهد و کاربران موظفند پس از اقدام به خرید یک کالا پست الکترونیکی و حساب کاربری2خود در سایترا به صورت منظم و تا حداکثر زمان محتمل برای بروز مشکلات بازدید و کنترل نمایند.

2خریدار محترم می بایست نسبت به بررسی دقیق و انتخاب کالا دقت کافی داشته باشد و در زمان تحویل کالا نسبت به صحت و سلامت کالای تحویلی، تاییده لازم را اعلام نمایند و در صورت عدم رضایت از کالای تحویلی ، کالا را تحویل نگیرند2(در صورت عدم تحویل کالا 2به دلایل غیر موجه ، هزینه ارسال از مبلغ واریزی کسر و مابقی به حساب خریدار واریز خواهد شد).

در صورت منطقی بودن علت عدم دریافت کالا ( از قبیل مغایرت کالای خریداری شده و کالای تحویلی ، شکستگی یا وجود نقصان یا هر گونه ایراد ظاهری )، خریدار موظف به اعلام به پشتیبانی کوکوناد با شماره های مندرج در سایت می باشد و در صورت تایید شکایت مبلغ نیز به حساب ایشان واریز می شود.

2 2 2کالا به آدرس ثبت شده خریدار در سایت ارسال خواهد شد. چنانچه در هنگام تکمیل فرم سفارش، آدرس جدیدی قید نشده باشد، آدرسی که خریدار در سایت عنوان نموده، به عنوان محل تحویل در نظر گرفته خواهد شد.

2 2خریدار موظف است در زمان خرید نسبت به گستره جغرافیای تحویل کالا و سایر شرایط فروش کالا2 مربوط به آن منطقه دقت کافی داشته باشد.

2

سایر موارد :

مطابق ماده ۲۱ قانون جرایم رایانه ای ، کاربر مجاز به استفاده از نام کاربری، عکس، سخن و کلمات توهین آمیز و غیراخلاقی و مغایر با شئونات مذهبی، فرهنگی و اجتماعی وفق مصادیق محتوای مجرمانه در قانون نیست.2

2 22تخلف از قوانین جاری کشور من جمله قانون مجازات مرتکبین جرایم رایانه‌ای، بانکی، پولشویی ، قوانین گمرکی، نقض حقوق مصرف کنندگان، قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه ای و سوء استفاده از خدمات سایت برای كاربران و نقض حریم شخصی كاربران دیگر و فعالیت های هرمی و سایر جرایم ممنوع می‌باشد.