0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها

روغن هسته انار غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی

شناسه کالا: pap2216
شناسه کالا: pap2216
لیتر : 60 سی سی
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی پاپایا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
49,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: روغن هسته انار غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
روغن هسته انار غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی

جوان کننده پوست | ضد سرطان سینه | تقویت مو. توضیحات کامل تر در پایین صفحه.

 فواید روغن هسته انار

از مزایای بسیار مهم روغن هسته انار مانند توانایی آن در جلوگیری از پیری زودرس ، تسکین التهاب پوست ، محافظت از قلب ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، کاهش فشار خون ، از بین بردن التهاب ، تقویت مو ، جلوگیری از شوره سر و تحریک گردش خون است. ، عوارض جانبی بسیار کمی در رابطه با روغن دانه انار وجود دارد ، اگرچه می تواند باعث التهاب موضعی پوست و ناراحتی معده و عوارض احتمالی آن با داروهای مختلف یا شرایط پزشکی شود. قبل از استفاده از این یا هر روغن طبیعی ، بهتر است در مورد عوامل خطرزای فردی با پزشک خود صحبت کنید.

روغن هسته انار چیست؟


روغن هسته انار یک روغن طبیعی قدرتمند و معطر است که از دانه های میوه انار درست می شود. روغن هسته انار را در بسیاری از محصولات آرایشی مختلف ، مانند شامپو ، صابون ، مرطوب کننده و سالادهای پوستی مشاهده خواهید کرد ، اما این روغن در آروماتراپی و دیفیوزرها نیز استفاده می شود. این روغن بسیار غلیظ است ، بنابراین فقط مقدار بسیار کمی برای احساس اثرات لازم است. فواید زیادی که در روغن وجود دارد از مقادیر بالای اسید پونیکئیک ، ویتامین C ، فلاونوئیدها ، اسید لینولئیک و اسید اولئیک از دیگر خواص آن است.

 

* برای دیدن بقیه خواص روغن هسته انار به پایین عکس مراجعه فرمایید *

فواید و کاربردهای روغن هسته انار
استفاده از روغن هسته انار برای افرادی که از پیری زودرس ، چین و چروک ، التهاب پوست ، آکنه ، پسوریازیس ، شوره سر ، ریزش مو ، سطح کلسترول بالا ، سیستم ایمنی ضعیف ، فشار خون بالا ، التهاب مزمن ، گردش خون ضعیف و آرتروز رنج می برند توصیه میشود. 

آکنه را پاک می کند
 استفاده از این روغن به صورت موضعی روی صورت می تواند به پاکسازی علائم جوش ها و آکنه ها کمک کند. اثرات ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی روغن دانه انار می تواند به از بین بردن باکتری های ایجاد شده در آکنه و همچنین تعادل سطح روغن روی پوست کمک کند. 

سیستم ایمنی را تقویت می کند
مقدار قابل توجهی ویتامین C در این روغن وجود دارد ، بنابراین اگر آن را به صورت داخلی مصرف کنید ، می تواند تقویت لازم برای دفاع بدن شما را فراهم کند. با این حال ، همچنین برای محافظت از فعالیت ایمنی بدن بر روی پوست مؤثر است .

سلامت قلب را بهبود می بخشد
ترکیب فیتوشیمیایی ها ، اسیدهای چرب اشباع نشده موجود در روغن هسته انار تأثیر جدی بر سلامت کلی قلب دارد. این می تواند به پایین آوردن سطح کلسترول "بد" در بدن و افزایش کلسترول HDL ، در عین حال افزایش گردش خون و کاهش فشار خون کمک کند.این موارد باعث کاهش احتمال آترواسکلروز ، سکته قلبی ، سکته مغزی و سایر بیماریهای قلبی میشود.

التهاب را کاهش می دهد
یكی از شایع ترین بیماری هایی كه بدن را تحت تأثیر قرار می دهد ، التهاب است ، چه در بافت ها ، رگ های خونی ، اندامها یا مفاصل. خوشبختانه ، در روغن بذر انار خواص ضد التهابی کاملاً وجود دارد که می تواند در کاهش تورم و از بین بردن درد ناشی از شرایطی مانند آرتریت ، اختلالات مفاصل ، سردرد ، بواسیر و ادم از جمله موارد دیگر کمک کند.

مدیریت دیابت
تحقیقات نشان داده است که روغن هسته انار می تواند تأثیر قابل توجهی در مقاومت به انسولین داشته باشد ، این خبر بسیار خوبی برای کسی است که با دیابت زندگی می کند و یا در معرض خطر ابتلا به این بیماری است. این تحقیق در مراحل اولیه است ، اما نتایج تاکنون بسیار دلگرم کننده است.

مراقبت از پوست
یکی از محبوب ترین کاربردهای روغن هسته انار برای پوست است با توجه به اینکه می تواند ظاهر و سلامتی دیدنی ترین عضو شما را بهبود بخشد. فیتوشیمیایی های آنتی اکسیدانی و ویتامین های موجود در این روغن می توانند به کاهش علائم پیری زودرس ، بهبود تشکیل کلاژن و خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث ایجاد استرس اکسیداتیو در پوست می شوند کمک کنند. 

مراقبت از مو
ماساژ مقادیر کمی از روغن هسته انار به پوست سر یک روش عالی برای مرطوب کردن و تحریک جریان خون است. این می تواند به طور موثری سلامت موهای شما را تقویت کند ، مقابله با ریزش زودرس مو ، رفع شوره سر و حتی تحریک رشد مو از دیگر فواید این روغن است .

گردش خون را افزایش می دهد
افزایش گردش خون در بدن یک روش عالی برای پیشگیری از بیماری های مزمن ، بهبود کارایی سیستم ایمنی بدن است. این روغن دارای خاصیت تحریک کننده ای است که می تواند با بهینه سازی متابولیسم ، کاهش رسوب چربی  و به طور کلی افزایش انرژی ، به تلاشهای کاهش وزن کمک کند!

 

عوارض جانبی روغن دانه انار


برخی از عوارض جانبی احتمالی در استفاده از روغن دانه انار مانند افت فشار خون ، ناراحتی معده ، التهاب پوست و عوارض ناشی از بارداری وجود دارد. با این وجود ، شما همیشه باید از صحت روغن هسته انار اطلاع داشته باشید و در مورد خطرات احتمالی در مورد خاص خود ، با توجه به قدرت این روش درمانی طبیعی ، با پزشک خود صحبت کنید.

فشار خون - برخی از اسیدهای چرب موجود در روغن هسته انار می توانند به کاهش فشار خون کمک کنند ، این خبر خوبی برای افرادی است که با فشار خون بالا دست و پنجه نرم می کنند ، اما در ترکیب با داروهای کاهش فشار خون ، این می تواند خطرناک باشد.
پوست - بعضی از افراد هنگام استفاده از این روغن از تحریک پوست خود خبر می دهند ، اما این امر اغلب مربوط به افرادی با پوست حساس یا افرادی است که بیش از حد از روغن محلول استفاده نمی کنند.

روغن هسته انار را از کجا بخریم؟

شما میتوانید با ثبت نام در وب سایت پاپایا و یا با دنبال کردن پیج پاپایا در اینستاگرام این روغن را تهیه فرمایید.

روغن هسته انار غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی
روغن هسته انار غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی
قیمت:
49,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;