0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها

روغن هسته زرد آلو غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی

شناسه کالا: pap2218
شناسه کالا: pap2218
لیتر : 60 سی سی
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی پاپایا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
80,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: روغن هسته زرد آلو غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
روغن هسته زرد آلو غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی

نرم کننده پوست | تقویت کننده قوای جنسی | درمان بواسیر. توضیحات کامل تر در پایین صفحه.

فواید روغن هسته زردآلو

روغن های مفید بسیاری برای اهداف درمانی وجود دارد ، اما روغن هسته زردآلو از جمله مواردی است که حتی بسیاری از مردم حتی نمی دانند وجود دارد. با این حال ، قبل از افزودن این روغن بی نظیر به رژیم درمانی ، باید بدانید که از کجا به دست می آید و چه مزایای بالقوه ای برای سلامتی شما دارد ، و همچنین چه عوارض جانبی را ممکن است تجربه کنید.

روغن هسته زردآلو چیست؟
همانطور که از نام این محصول پیداست ، روغن هسته زردآلو از هسته  یک زردآلو گرفته می شود ، میوه درخت زردآلو از نظر علمی به عنوان Prunus armeniaca شناخته شده است. با استفاده از روش هایی ، روغن هسته زردآلو را می توان از چاله سخت در مرکز میوه خارج کرد.

این روغن بسیار سبک است و دارای طعمی معطر است . در برخی موارد ، افراد روغن بادام را با روغن هسته زردآلو جایگزین روغنهای گلخانه ای و اهداف دارویی می کنند. غلظت بالایی از روغن در هر هسته وجود دارد و با توجه به کاربردهای متعدد آن در طب سنتی چینی ، احتمالاً هزاران سال است که مورد استفاده قرار گرفته است. دو روغن مختلف روغن هسته زردآلو وجود دارد - یکی برای اهداف آرایشی و دیگری برای مصرف آشپزی. این روغن دارای مقادیر زیادی ویتامین E ، ویتامین K و بسیاری آنتی اکسیدانهای قدرتمند مانند کافئین اسید و کاتچین های مختلف است که همه اینها به بسیاری از مزایای سلامتی این روغن منجر می شود.

 

* برای دیدن بقیه خواص روغن قسط به پایین عکس مراجعه فرمایید *

فواید سلامتی روغن هسته زردآلو
 از جمله مزایای سلامتی روغن هسته زردآلو در مرطوب کردن پوست ، محافظت از مو ، کاهش علائم آکنه و کاهش خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان از جمله موارد دیگر است.

پوست را مرطوب می کند
هنگامی که به صورت موضعی استفاده می شود ، خاصیت نرم کنندگی روغن هسته زردآلو می تواند به لایه برداری و مرطوب شدن پوست کمک کند ، به آن در حفظ رطوبت ، از بین بردن لکه های پوست خشک و از بین بردن شرایط التهابی مانند روزاسه ، پسوریازیس و اگزما کمک می کند. 

سلامت مو را بهبود می بخشد
بسیاری از افراد از این روغن روی مو و پوست سر خود استفاده می کنند ، زیرا می تواند به تقویت رشته های ضعیف مو کمک کند و فولیکول های مو را تقویت کند. این ماده می تواند در واکنش به تستوسترون مقادیر مواد شیمیایی خاصی را که در پوست سر جمع می شوند  کاهش دهد  که می تواند رشد مو را کند کند و حتی باعث ریزش مو شود. مالیدن این روغن به پوست سر نیز باعث کاهش شرایط التهابی در پوست سر مانند شوره سر می شود.

پتانسیل ضد سرطان
 روغن هسته زردآلو می تواند استرس اکسیداتیو را در پوست کاهش دهد ، که خبر خوبی برای افرادی است که از پیری زودرس رنج می برند یا دارای چین و چروک هستند ،مطالعه ای که توسط محققان مرکز تعالی علوم دارویی  منتشر شده است. ، این آنتی اکسیدان ها می توانند به سفت شدن پوست ، کاهش ظاهر لکه های سنی و جلوگیری از جهش سلولی کمک کنند که می تواند منجر به سرطان پوست شود.

آکنه را درمان می کند
از بین بردن آکنه می تواند دشوار باشد ، اما سرکوب علائم اغلب اولین قدم است. استفاده از روغن هسته زردآلو در رشد آکنه می تواند التهاب را کاهش داده و از تجمع سبوم جلوگیری کند .

سلامت تنفس را بهبود می بخشد
در مقادیر بسیار اندک ، برخی از شفابخشهای طبیعی استفاده از روغن هسته زردآلو را برای تسکین تنفس توصیه می کنند. مقادیر کمی برای درمان این ناحیه از بدن مصرف می شود ، یا می توانید مقداری از این روغن را به دیفیوزرهای معطر اضافه کنید تا به تسکین التهاب در دستگاه های تنفسی کمک کند.

التهاب را کاهش می دهد
اگر از دردهای مزمن و التهاب ناشی از بیماری مانند آرتروز یا نقرس رنج می برید ، استفاده موضعی از این روغن در ناحیه ناراحتی می تواند به سرعت تسکین دهنده درد و کاهش تورم و قرمزی باشد

دیگر استقاده های روغن هسته زردآلو
این روغن تخصصی در سالهای اخیر بسیار رایج شده است و به دلیل کاربردهای فراوان آن از جمله کاربرد موضعی ، محصولات آرایشی ، تولید بیودیزل و به عنوان ماسک مو از جمله مواردی است که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

لوازم آرایشی
غالباً این روغن را با مواد آرایشی طبیعی از جمله مرطوب کننده ها ، لایه بردارها و ماسک های صورت مخلوط میکنند ، زیرا این می تواند به طور مستقیم بر سلامتی و ظاهر پوست صورت شما تأثیر بگذارد.

ماسک مو
وقتی این روغن با روغنهای حامل دیگر مخلوط شود ، می توان آن را برای ماسک مو استفاده کرد و مستقیماً روی پوست سر بمالید. باید قبل از شستشو با آب گرم 15-20 دقیقه روی پوست سر بماند.

استفاده موضعی
استفاده های موضعی زیادی از روغن هسته زردآلو ، در درمان سردرد ، درد  مفاصل و عضلات و برای التهاب و همچنین بهبود شرایط پوستی در قسمت های مختلف بدن وجود دارد.

اثرات جانبی
 برای استفاده موضعی ، روغن هسته زردآلو مفید است ، اما در صورت مصرف داخلی ، آمیگدالین به سیانید در بدن تبدیل می شود ، که می تواند عواقب سمی و حتی کشنده داشته باشد. هنگامی که روغن هسته زردآلو در برنامه های آشپزی استفاده می شود ، در غلظت بسیار کم باید استفتده شود که باعث می شود مصرف آن بی خطر باشد. مصرف زیاد روغن هسته زردآلو و در نتیجه آمیگدالین می تواند منجر به نارسایی تنفسی شود.

 

روغن هسته زردآلو را از کجا بخریم؟

شما میتوانید با ثبت نام در وب سایت پاپایا و یا با دنبال کردن پیج پاپایا در اینستاگرام این روغن را تهیه فرمایید.

روغن هسته زرد آلو غیر تراریخته ، پرس سرد  | پاپایا | 60 سی سی
روغن هسته زرد آلو غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی
قیمت:
80,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;