0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها

روغن جوانه گندم غیر تراریخته | پاپایا | 0.5 لیتر

شناسه کالا: pap1626
شناسه کالا: pap1626
لیتر : 0.5 لیتر
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی پاپایا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
186,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: روغن جوانه گندم غیر تراریخته | پاپایا | 0.5 لیتر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
روغن جوانه گندم غیر تراریخته | پاپایا | 0.5 لیتر

باعث شادابی پوست صورت | شفاف کننده | بهبود قدرت عضلانی و استقامتی | توضیحات کاملتر را در پائین همین صفحه بیابید.

از مزایای روغن جوانه گندم می توان به روشن شدن پوست ، جلوگیری از علائم پیری ، از بین بردن آکنه ، سلامت قلب ، تقویت مو ، افزایش انرژی ، مدیریت دیابت و کمک به کاهش وزن اشاره کرد. هنگام استفاده از روغن جوانه گندم شاید مشکلاتی به وجود آید ، مانند مشکلات دستگاه گوارش ، سرگیجه ، سوزش پوست و...

گفته می شود اکثر افرادی که از روغن جوانه گندم استفاده می کنند هیچ عارضه جانبی منفی را تجربه نکرده اند.

از روغن جوانه گندم در آشپزی هم استفاده می شود ، اما به طور کلی ، این روغن برای اهداف دارویی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن منبع غنی اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 است و همچنین ویتامین های A ، E ، B ،D و سایر ترکیبات آنتی اکسیدانی در آن یافت می شود.

 

روغن جوانه گندم

 

خواص و موارد استفاده از روغن جوانه گندم

افراد غالباً هنگام ابتلا به دیابت ، فشار خون بالا ، چاقی ، ریزش مو ، شوره سر ، خشکی پوست ، چین و چروک ، پیری زودرس ، افت حافظه ، آکنه ، خستگی ، پسوریازیس و... از روغن جوانه گندم استفاده می کنند.

مراقبت از مو :

همانطور که گفته شد ، این روغن منبع غنی از امگا 6 است که به اسید لینولئیک هم معروف بوده. هنگامی که این روغن به پوست سر ماساژ داده می شود و یا در شامپوها و نرم کننده ها مخلوط می گردد به ظاهر و قدرت موهای شما کمک کرده و از ریزش مو و شوره سر جلوگیری می کند.

التهاب پوست را از بین می برد :

استفاده از روغن جوانه گندم بر روی پوست ملتهب  یک روش مرسوم از گذشته تا به امروز بوده است. با توجه به مقادیر بالای توکوفرول ها (مانند ویتامین E) در روغن جوانه گندم این امکان را ایجاد می نماید که التهاب در مناطق آسیب دیده را از بین ببرد. این باعث می شود این روغن به عنوان یک داروی مؤثر برای پسوریازیس ، اگزما و سایر شرایط پوستی باشد.

برای قلب بسیار مفید است :

امگا 3 موجود در روغن جوانه گندم به کاهش کلسترول خون و گردش خون کمک می کند. این روغن نه تنها می تواند باعث کاهش فشار خون شود بلکه خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی  و سکته های مغزی را نیز کاهش می دهد. افزایش گردش خون برای رشد و بهبودی نقاط مختلف بدن بسیار مفید است اما یادآوری این نکته حائز اهمیت است که این روغن حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا 6 است و در هنگام مصرف بیش از اندازه آن می تواند کلسترول خون را بالا ببرد.

از پیری جلوگیری می کند :

اثرات آنتی اکسیدانی روغن جوانه گندم نه تنها برای پوست بلکه برای سایر بدن نیز مشهور است. استفاده از روغن جوانه گندم بر روی پوست می تواند ظاهر چین و چروک ، زخم ها را بهبود بخشد و به  کلاژن سازی برای سلول های جدید کمک کند.

از چاقی جلوگیری می کند :

استفاده از این روغن با تقویت متابولیکی همراه است و باعث سوزاندن چربی ها می شود که برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند بسیار مفید است.

دیابت را کنترل می کند :

یکی دیگر از مواد مغذی مهم موجود در روغن جوانه گندم منیزیم است.  منیزیم یک ماده معدنی مهم برای تنظیم قند خون در بدن است. این ماده برای پایین نگه داشتن سطح انسولین و گلوکز افراد مبتلا به دیابت بسیار مهم است.

عوارض روغن جوانه گندم

برخی عوارض در روغن جوانه گندم وجود دارد که کاربران باید از آن آگاه باشند ، مانند فشار خون بالا ، تحریک پوست ، افزایش کلسترول و ناراحتی معده. اگرچه بسیاری از مواد مغذی و ترکیبات موجود در روغن جوانه گندم می توانند اثرات مثبتی بر سلامتی داشته باشند ، اما لازم است به یاد داشته باشید که در این روغن چربی های خاصی وجود دارد که فقط باید در حد اعتدال مصرف شود.

سطح کلسترول

نسبت مطلوب اسیدهای چرب امگا 3 به امگا 6 در بدن 1 به 1 است ، در حالی که این نسبت در روغن جوانه گندم تقریبا 1 به 8 است. این مورد استفاده از روغن جوانه گندم را محدود می کند. 

فشار خون

در اکثر مواقع ، روغن جوانه گندم می تواند به کاهش فشار خون کمک کند ، اما برای افرادی که در حال حاضر داروهای کاهش فشار خون مصرف می کنند ، این می تواند باعث افت خطرناک فشار خون شود. قبل از افزودن این روغن به رژیم خود با پزشک مشورت کنید.

 

 

کلیه روغن های پرخاصیت را اینجا پیدا میکنید

روغن جوانه گندم غیر تراریخته  | پاپایا | 0.5 لیتر
روغن جوانه گندم غیر تراریخته | پاپایا | 0.5 لیتر
قیمت:
186,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;