0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها

روغن سرو کوهی غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی

شناسه کالا: pap1688
شناسه کالا: pap1688
لیتر : 60 سی سی
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی پاپایا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
56,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: روغن سرو کوهی غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
روغن سرو کوهی غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی

ضد عفونی کننده قوی | درمان آرتروز و رماتیسم | مفید برای بیماریهای مجاری ادرار،التهاب مثانه ،ورم کلیه و سنگ کلیه | توضیحات کاملتر را در پائین همین صفحه بیابید.

از فواید روغن سرو کوهی می توان به  عنوان یک ماده ضد عفونی کننده ، ضد ویروس ، ضد اسپاسم ، تحریک کننده بدن ، تقویت معده ، معطر و ادرارآور اشاره کرد.

این روغن در بسیاری از صنایع و همچنین برای طعم نوشیدنی های الکلی مانند جین مورد استفاده قرار می گیرد. درخت سرو کوهی درختچه ای همیشه سبز است که در اروپا بسیار دیده می شود. رایحه روغن این درختچه بسیار قوی و خوشبو است.

 

روش استفاده و خواص روغن سرو کوهی
روغن سرو کوهی خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارد که شامل موارد زیر است.

 

جلوی سپسیس (عفونت خون) را می گیرد:
روغن سرو کوهی از گذشته به عنوان یک ضد عفونی کننده شناخته می شده و افرادی که در جنگ ها زخمی یا مجروح شده بودند با آن معالجه می شدند. به طور موثری از زخمها در صورت ایجاد عفونت محافظت می کند.

آرتروز ، رماتیسم ، نقرس و اختلالات کلیه را درمان می کند :
روغن سرو کوهی گردش خون را تقویت کرده و به دفع سموم مانند اسید اوریک از بدن کمک می کند. هر دوی این خواص دردرمان روماتیسم ، آرتروز ، نقرس واختلالات کلیه کمک می کنند. این روغن ورم را نیز کاهش می دهد.

گرفتگی عضلات را کاهش می دهد:
روغن سرو کوهی نیز تقریباً در همه اشکال گرفتگی اعم از عضله ، روده ، دستگاه تنفسی یا هر ناحیه دیگر مؤثر است. گرفتگی عضلات را کاهش می دهد و به درمان اسپاسم نیز کمک می کند.

ضد نفخ است :
روغن سرو کوهی در کاهش گاز روده کمک می کند. نفخ شکم در بدن می تواند باعث درد قفسه سینه ، سوء هاضمه و ناراحتی شود ، فشار خون را بالا ببرد و سلامتی قلب شما را تهدید کند.

 

 

* برای دیدن بقیه خواص روغن سرو کوهی به پایین عکس مراجعه فرمایید * 

روغن سرو کوهی

 

خون را تصفیه می کند :
روغنسرو کوهی سموم خون را از بین می برد و به عنوان سم زدا یا تصفیه کننده خون عمل می کند. این خاصیت همچنین به عنوان دفع کننده شناخته می شود. این روغن برای از بین بردن سموم رایج مانند اسید اوریک و هورمون های تولید شده توسط خود بدن کمک می کند.

ادرار آور است :
روغن سرو کوهی از نظر طبیعت ادرارآور است به این معنی که تعداد دفعات ادرار را زیاد می کند. بنابراین ، برای افرادی که از تجمع آب در بدن رنج می برند یا تورم به دلیل نارسایی جزئی یا مزمن کلیه دارند بسیار مفید است. همچنین به افراد در کاهش وزن کمک می کند زیرا هر بار که ادرار می کنید ، برخی از چربی ها از بدن خارج می شوند. این عمل فشار خون را کاهش می دهد و نمک اضافی و سموم خطرناک مانند اسید اوریک را از بدن خارج می کند.

تعریق را افزایش می دهد :

روغن سرو کوهی می تواند تعریق شدید ایجاد کند. این چیزی نیست که شما را اذیت کند! تعریق گاه به گاه باعث می شود احساس سبکی و سلامتی بیشتری داشته باشید و در از بین بردن سموم ، نمک اضافی و آب از طریق عرق به شما کمک می کند. این امر باعث پاک شدن منافذ پوست و دهانه های غدد عرق  می شود که از بروز آکنه و سایر بیماری های پوستی جلوگیری می کند.

به عنوان یک محرک بدن عمل می کند :

این اثر تحریک کننده به غلبه بر خستگی ، سرگیجه و افسردگی کمک می کند. باعث افزایش فعالیت مغز ، دستگاه گوارش ، سیستم عصبی ، ترشحات غدد درون ریز و اگزوکرین می شود که شامل ترشح شیر ،عرق ، ادرار و ترشحات در حین قاعدگی است.

روند بهبودی زخم را افزایش می دهد :

اگر محلول رقیق شده ای از این روغن را روی زخم ها  استفاده شود ، کمک می کند که زخم های شما سریعتر بهبود یابد و آنها را از عفونت محافظت می کند. این روغن در بهبود زخم های داخلی به همان اندازه مفید است.

 

ترکیبلات دارویی روغن سرو کوهی :

اجزای اصلی این روغن عبارتند از: آلفا پینن ، کامپن ، بتا پینن ، سابینن ، میرسن ، آلفا-فلاندرن ، آلفا-ترپینن ، گاما-ترپینن ، سینول ، بتا فلاندرن ، پارا-سیمان ، ترپینول ، برنیل استات و کاروفیلن. این روغن همچنین دارای مقادیر کمیاب لیمونن ، کافور ، لینالول ، لینالین استات ، بورنول و نورول است.

 

عوارض جانبی روغن سرو کوهی :

نباید از این روغن در دوران بارداری و توسط کسانی که مشکل کلیوی دارند استفاده شود و یادتان باشد همیشه از رقیق شده این روغن استفاده کنید.

 

با این روغن ها به خوبی ترکیب می شود :

روغن سرو کوهی با روغنهای چوب سدر و اسطوخودوس به خوبی ترکیب می شود.

 

 سوالات متداول

روغن سرو کوهی برای چیست؟

روغن سرو کوهی برای درمان سنگ کلیه ، التهاب ، عفونت ادراری ، آکنه ، اگزما ، سایر بیماری های پوستی ، شوره سر و بزرگ شدن غده پروستات کمک می کند.

روغن درخت چای را از کجا بخریم؟

شما میتوانید با ثبت نام در وب سایت پاپایا و یا با دنبال کردن پیج پاپایا در اینستاگرام این روغن را تهیه فرمایید.

 

 

کلیه روغن های پرخاصیت را اینجا پیدا میکنید

 

 

روغن سرو کوهی غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی
روغن سرو کوهی غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی
قیمت:
56,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;