0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها

روغن مار | اسپیرولینا | 15 گرم

شناسه کالا: pap1752
شناسه کالا: pap1752
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی پاپایا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: روغن مار | اسپیرولینا | 15 گرم
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
روغن مار | اسپیرولینا | 15 گرم

مراقبت از پوست | مراقبت از مو | سیستم ایمنی را تقویت می کند.توضیحات کامل تر در پایین صفحه.

روغن مار

روغن مار دارای برخی مزایای چشمگیر در سلامتی از جمله تسکین دهنده درد ، بهبود سلامت پوست ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، محافظت از سلامت قلب ، کاهش سوزش روی پوست ، متعادل کردن روحیه و تقویت موها است. چند عارضه جانبی خفیف برای این روغن وجود دارد ، اما این در درجه اول ناشی از واکنش های آلرژیک ، استفاده بیش از حد از روغن یا مواد بی کیفیت در این داروی طبیعی است. با توجه به تاریخچه و شهرت بحث برانگیز این روغن ، مهم است که همیشه روغن مار خود را از یک منبع معتبر تهیه کنید.

روغن مار از چربی مار آبی چینی بدست می آید ، اگرچه روغن مارهای دیگری نیز وجود دارد که از تنگ کننده های بوآ ، مارهای دریایی و گونه های دیگر تهیه شده اند. این چربی در روغن غلیظی که دارای مقادیر زیادی اسید چرب امگا 3 به نام ایکوزاپنتانوئیک اسید (EPA) است ، فرآوری و تصفیه می شود که به طور مستقیم با تعدادی از فواید آن برای سلامتی انسان ارتباط دارد. اصطلاح روغن مار برای قرن ها برای توصیف داروهای تقلب پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است ، و با ترسناک بودن و ارزش درمانی جعلی همراه بوده است. در گذشته ، این اصطلاح ممکن است دقیق بوده باشد ، اما همانطور که معلوم است روغن مار دارای اثرات سلامت فوق العاده ای است ، مشروط بر اینکه از یک محصول قانونی با روغن استفاده کنید که در واقع از مارها گرفته شده است.

فواید روغن مار

افراد معمولاً در هنگام رنج از درد مفاصل و آرتروز ، التهاب موضعی ، سیستم ایمنی ضعیف ، مشکلات قلبی عروقی ، زوال عقل ، اختلال شناختی ، استرس ، اضطراب ، افسردگی ، اسپلیت ، انتهای اسپلیت ، شوره سر ، ریزش مو و درد مزمن معمولاً از روغن مار استفاده می کنند.

 

* برای دیدن بقیه خواص روغن مار به پایین عکس مراجعه فرمایید * 

 

التهاب را کاهش می دهد

به طور سنتی ، روغن مار به عنوان یک محلول موضعی برای بیماریهای التهابی مانند درد مفاصل ، آرتروز ، نقرس ، دردهای عضلانی و تعدادی دیگر از بیماریهای مزمن مورد استفاده قرار گرفته است.مطالعات نشان داده اند که اسیدهای چرب امگا 3 موجود در روغن مار می توانند در واقع مفاصل سفت را شل کرده و التهاب را در نقاط مختلف بدن تسکین دهند.

درد را تسکین می دهد

همراه با از بین بردن التهاب ، روغن مار همچنین دارای خواص ضد درد است ، که به دنبال جراحات یا جراحی یا در طی بیماری مزمن که منجر به درد مداوم می شود ، آن را به عنوان یک داروی محبوب تبدیل می کند. این روغن همچنین می تواند بهبود زخم ها و جراحات دردناک را تسریع کند.


سلامت قلب را تقویت می کند

برخلاف تصور بسیاری از افراد ، همه چربی ها برای شما بد نیستند ، همانطور که در مورد اسید چرب امگا 3 که در روغن مار وجود دارد - اسید ایکوزاپنتانوئیک است. این چربی اشباع نشده با کاهش فشار خون در ارتباط بوده و می تواند فشار سیستم قلبی عروقی را کاهش داده و خطر حمله قلبی و سکته مغزی را کاهش دهد.

مراقبت از پوست

هنگام محافظت از پوست ، روغن مار بسیار مؤثر است زیرا می تواند به روش های مختلفی پوست را مرطوب ، محافظت و معالجه کند. این که آیا پوست شما به دلیل عفونت یا تحریک کننده پوست ، لک ، ترک خوردگی ، خشک یا ملتهب است ، با استفاده از مقدار کمی از این روغن که معمولاً با روغنهای حامل دیگر ترکیب می شود ، می تواند التهاب را تسکین داده و پوست سالم تر و جوان تر به وجود آورد.

مراقبت از مو

اگرچه تحقیقات در مورد این اثر محدود است ، استفاده سنتی از روغن مار شامل ماساژ مقادیر کمی در پوست سر به منظور جلوگیری از ریزش مو است. اعتقاد بر این است که اسیدهای چرب امگا 3 و سایر ترکیبات فعال موجود در روغن می توانند پوست را مرطوب کرده و سلامت فولیکول های مو را بهبود ببخشند ، در نتیجه از ریزش زودرس مو جلوگیری می کنند.


سیستم ایمنی را تقویت می کند

ترکیبات محافظ موجود در روغن مار عموماً به عنوان ضد باکتری یا ضد ویروس شناخته نمی شوند ، اما به عنوان آنتی اکسیدان و ضد التهابی عمل می کنند و باعث کاهش فشار سیستم ایمنی بدن می شوند.

روحیه را بهبود می بخشد

همچنین اعتقاد بر این است که ماهیت ضد التهابی و تسکین دهنده این روغن بر تعادل هورمونی ، اضطراب و خلقی تأثیر می گذارد. مقداری روغن مار را روی معابد خود بمالید ، یا آن را به صورت مالشی روی سینه بمالید و احساس کنید روحیه شما بهبود می یابد.

اثرات جانبی روغن مار

چند عارضه جانبی روغن مار مانند التهاب پوست ، واکنشهای آلرژیک و پریشانی دستگاه گوارش وجود دارد ، اما اینها عمدتاً ناشی از مصرف نادرست روغن یا استفاده از روغن بی کیفیت است. 

روغن مار را از کجا بخریم؟

شما میتوانید با ثبت نام در وب سایت پاپایا و یا با دنبال کردن پیج پاپایا در اینستاگرام این روغن را تهیه فرمایید.

روغن مار | اسپیرولینا | 15 گرم
روغن مار | اسپیرولینا | 15 گرم
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;