0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها

روغن کلزا غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی

شناسه کالا: pap1734
شناسه کالا: pap1734
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی پاپایا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
20,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: روغن کلزا غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
روغن کلزا غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی

دارای ویتامینE فراوان | دارای چربی بسیار پایین | بدون نگهدارنده های مصنوعی. توضیحات کامل تر در پایین صفحه.

خواص سلامتی روغن کلزا شامل افزایش کارایی مغز، سلامت چشم، پوست و مو، افزایش وزن، تقویت سیستم ایمنی، سلامت قلب و عروق، تقویت استخوان و مفصل ، و مفید برای سیستم تنفسی است

در آشپزی نیز میتوان آن را تا 230 درجه سانتی گراد گرم کرد به علاوه، روغن کلزا به میزان قابل توجهی بیشتر از سایر روغن های معمول سالم است.

  روغن کلزا فاقد اسیدهای چرب ترانس می باشد. این روغن در کاهش کلسترول کل و لیپوپروتیئن های کم چگال (کلسترول بد) خون موثر است.
همچنین روغن کانولا  در ترکیب فسفولیپیدهای موجود در پلاکت های خون تاثیر داشته و درفعالیت پلاکت ها  و جلوگیری از لخته شدن خون در عروق موثر است , در نتیجه محافظ عملکرد قلب می باشد.
 
* برای دیدن بقیه خواص روغن کلزا به پایین عکس مراجعه فرمایید *
 
سرشار از ویتامین‌ ای
روغن کلزا حاوی مقادیر بالایی از ویتامین‌ای است. این ویتامین نقش زیادی در سلامت پوست، مو و چشم دارد. همچنین این ویتامین خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و به از بین بردن رادیکال‌های آزاد بدن کمک می‌کند.
 سرشار از فیتواسترول
فیتواسترول‌ها نوعی چربی مفید گیاهی است و بنابراین فقط در مواد غذایی که منشاء گیاهی دارند، یافت می‌شوند. فیتواسترول‌ها مستقیماً روی سیستم گوارشی بدن تأثیر می‌گذارند و از جذب کلسترول درون دستگاه گوارش به میزان ۴۰ درصد جلوگیری می‌کنند و در نتیجه در پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی موثرند. همچنین بدن را در برابر انواع سرطان به ویژه سرطان سینه، پروستات و روده محافظت می‌کنند.

تحمل دمای بالا
یکی از خواص روغن کلزا نسبت به دیگر روغن‌های گیاهی، تحمل دمای بالا است و می‌توان از آن به عنوان روغن سرخ کردنی نیز استفاده کرد. این روغن دارای آستانه تحمل بالاتری نسبت به گرما است و تا دمای ۲۳۰ درجه پایدار می‌ماند.

کیفیت تغذیه‌ای بالا
روغن کلزا به دلیل داشتن اسید‌های چرب اشباع نشده و نداشتن کلسترول از کیفیت تغذیه‌ای بالایی برخوردار است. همچنین این روغن با داشتن اسید‌های چرب ضروری که در بدن ساخته نمی‌شوند، می‌تواند به حفظ سلامتی بدن کمک کند.

تسکین درد مفاصل
تسکین درد مفاصل، درد روماتیسم و کاهش التهاب از خواص روغن کلزا است و همانند سایر روغن‌ها در طب سنتی از این روغن نیز برای رفع گرفتگی عضلات و کاهش تورم و التهاب استفاده می‌شود.
 
درمان شوره سر
 
شوره سر یکی از مهم ترین مشکلاتی است که سبب پوسته پوست شدن سر و خارش پوست سر شما می‌شود. شما برای رفع این مشکل می‌توانید ۱۰ قاشق روغن کلزا را به ۳ قاشق روغن درخت چای ترکیب کنید و با استفاده از این ترکیب موهای خود را ماساژ دهید. به مدت سی دقیقه اجازه دهید روغن روی موی شما باقی بماند و سپس با آب ولرم موهای خود را بشوید. این امر از ریزش و شوره موی شما جلوگیری می‌کند.
 

عوارض روغن کلزا

با وجود اینکه روغن کلزا در دنیای امروزی ما استفاده های فراوانی دارد، برخی از پزشکان و متخصصان پیشنهاد می کنند که به جای روغن کلزا از روغن زیتون و کنجد استفاده کنید. در ادامه دلایلی که در این خصوص عنوان شده است را خدمت شما ذکر می کنیم.

هیدروژن شدن روغن: عملیاتی که به وسیله آن روغن نباتی مایع را به روغن نباتی جامد تبدیل می‌کند، هیدروژن کردن نام دارد. در زمان این فرآیند به صورت ناخواسته اسیدهای چرب ترانس در این روغن تولید می شود که مصرف این روغن را برای سلامتی و به خصوص بیماری های قلبی و عروقی مضر می سازد.

  • اصلاحات ژنتیکی انجام شده روی گیاه کلزا: یکی از مواردی که ممکن است باعث مضر شدن روغن کلزا شود این می باشد که در سال‌های اخیر اصلاحات و دستکاری‌های ژنتیک زیادی روی این گیاه انجام شده است، به طوری که امروزه بیشتر از 90 درصد روغن‌های گلزار از گیاهان اصلاح ژنتیکی شده به دست می آیند. متاسفانه عوارض جانبی این محصول زیاد هستند اما قسمت بد ماجرا اینجاست که هنوز هم بخشی از این مضرات ناشناخته باقی مانده است.

 

روغن کلزا را از کجا بخریم؟

شما میتوانید با ثبت نام در وب سایت پاپایا و یا با دنبال کردن پیج پاپایا در اینستاگرام این روغن را تهیه فرمایید.

کلیه روغن های پرخاصیت را اینجا پیدا میکنید

 

 

روغن کلزا غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی
روغن کلزا غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی
قیمت:
20,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;