0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها

روغن گل سرخ غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی

شناسه کالا: pap2206
شناسه کالا: pap2206
لیتر : 60 سی سی
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی پاپایا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
103,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: روغن گل سرخ غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
روغن گل سرخ غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی

تقویت کننده لثه ها ، ریشه مو ، پوست و عضلات | اشتها آور بهبود عملکرد کبد | جلوگیری از بین رفتن دندان ها | آرام بخش. توضیحات کامل تر در پایین صفحه.

 مزایای تعجب آور روغن گل رز

روغن گل سرخ دارای خواص مفید بسیاری مانند داروی ضد افسردگی ، ضد فشار خون ، ضد عفونی کننده ، ضد اسپاسم و ضد ویروسی است. همچنین از آن به عنوان آفتابگردان ، قابض ، ضد باکتری ، کلواژژی ، سیکاترایزنت ، دفع کننده و یک میمونگا استفاده می شود. علاوه بر این ، این روغن همچنین دارای خواص هموستاتیک ، کبدی ، ملین ، عصبی و معده است.

دو نوع اصلی گل سرخ وجود دارد که در صنعت آرایشی ارزشمند هستند: Rosa damascena و Rosa centifolia. روغنهای هر دو این گل سرخ فواید قابل توجهی برای انسان دارند. با این حال ، گلهای دمشق رقم ارجح است زیرا آنها معطر ترین گونه ها هستند.

اسانس گل سرخ از صدها مؤلفه مانند سیترونولول ، سیتروال ، کارون ، سیترونللیل استات ، اوژنول ، اتانول ، فارنسول ، استارپوتن ، متیل یژنول ، نرول ، نانولول ، غیر آنالین ، فنیل استالدئید ، فنیل متیل استات و فنیل گرانیول تشکیل شده است.

 

* برای دیدن بقیه خواص روغن گل سرخ به پایین عکس مراجعه فرمایید * 

مزایای ضروری گل رز
بیایید برخی از فواید دارویی و سلامتی روغن اسانس گل رز را در زیر بررسی کنیم.

اضطراب را کاهش می دهد
روغن گل سرخ ضمن تقویت مبارزه با اضطراب به تقویت عزت نفس ، اعتماد به نفس و قدرت ذهنی کمک می کند. این اثرات ضد اضطرابی روغن گل سرخ توسط یک مطالعه در سال 2004 منتشر شده که در فارماکولوژی بیوشیمی و رفتار تأیید شده است.

یک مطالعه که در سال 2009 که در دانشگاه Srinakharinwirot تایلند انجام شد ، حاکی از آن است که روغن گل سرخ بر افراد مبتلا به استرس و افسردگی اثر آرامش بخش دارد. در این مطالعه ، روغن گلاب به صورت موضعی روی افراد مورد استفاده قرار گرفت و به آنها ماسک تنفسی داده شد تا تأثیر روغن گل سرخ را مستقل از هرگونه تحریک بویایی ارزیابی کنیم. نتایج نشان داد که پیشرفت چشمگیر در میزان تنفس ، اشباع اکسیژن خون و فشار خون سیستولیک وجود دارد. در حقیقت ، افراد نیز تأیید کردند که احساس آرامش می کنند.

تحقیقات دو دانشگاه ایران همچنین حاکی از آن است که روغن گلاب می تواند در کاهش سطح اضطراب هنگام زایمان کمک کند.

مراقبت از پوست
اسانس گل سرخ می تواند به کنترل بافت پوست و بسیاری از بیماریهای پوستی مرتبط با تمایز کراتینوسیت ها کمک کند. کراتینوسیت ها دروازه بان هایی هستند که پوست شما را از گرما ، اشعه ماوراء بنفش ، از بین رفتن آب ، باکتری های بیماری زا و انگل ها محافظت می کنند. بیماری هایی مانند پسوریازیس و درماتیت آتوپیک زمانی اتفاق می افتد که تمایز توزیع در کراتینوسیت ها وجود دارد.

روغن گل سرخ برای کسانی که به ظاهر خود اهمیت زیادی نمی دهند می تواند مورد توجه بسیاری باشد. باعث می شود زخم ها و علائم جوش ، آکنه و آبله مرغان روی پوست به سرعت محو شوند. این شامل محو شدن علائم کشش ، زخم های جراحی و ترک های چربی مرتبط با بارداری و زایمان نیز میشود. بخش اعظم این امر به دلیل فعالیت آنتی اکسیدانی روغن اسانس گل سرخ است که در روند بهبودی پوست موثر است.

تسکین دهنده التهاب است
اسانس گلاب ممکن است با آرام کردن التهاب ، بیمار مبتلا به تب بالا را آرام کند.همچنین می تواند در موارد دیگر التهاب ناشی از عفونت میکروبی و هضم مواد سمی مفید باشد زیرا این ماده خواص ضد درد دارد.

زخم ها را درمان می کند
داروهای فارسی باستان از روغن گل سرخ برای معالجه زخم ها استفاده می کردند زیرا این ماده خواص ضد عفونی دارد. می توانید از این روغن به صورت موضعی با رقیق کردن آن با روغن حامل استفاده کنید اما حتما قبل از امتحان با پزشک خود مشورت کنید.

اسپاسم را تسکین می دهد
روغن گل سرخ باعث کاهش اسپاسم در سیستم تنفسی و روده ها و همچنین اسپاسم عضلانی در اندامهای مختلف می شود. همچنین به درمان تشنج ، کشش عضلات ، گرفتگی عضلات و وبا اسپاسماتیک که به دلیل اسپاسم منجر می شود ، کمک می کند.

در برابر ویروس ها محافظت می کند
محافظت از ویروس ها و یا اینکه در برابر همه آنها واکسینه شوید، کار سختی است زیرا برخی از آنها همچنان جهش و فریب سیستم ایمنی بدن ما هستند. راه حل این امر استفاده از یک ماده ضد ویروسی است که به عنوان سپر در برابر هر نوع ویروس رفتار می کند. اسانس گل سرخ یکی از این محافظ ها است و مطالعات نشان داده اند که از بسیاری از عفونت ها محافظت می کند.

Afrodisiac
تمام دوستداران فناوری پیشرفته امروزی و همه می دانند که گلهای رز در بخش عاشقانه چقدر مؤثر هستند. عطر و بوی آن می تواند شما را برانگیزد و در ضمن فراخوانی احساسات رمانتیک که برای زندگی موفق جنسی ضروری است ، میل جنسی را تقویت می کند. که می تواند علائم اختلال عملکرد جنسی ، اختلال نعوظ ، سرخوردگی و عدم تمایل عمومی به فعالیت جنسی با شرکا را کاهش دهد.

باکتری ها را از بین می برد
این یک ضد باکتری خوب است. می توان از آن در معالجه حصبه ، اسهال ، وبا ، مسمومیت غذایی و سایر بیماری هایی که توسط باکتری ها ایجاد می شود استفاده کرد. علاوه بر این ، می تواند عفونت های باکتریایی داخلی مانند عفونت های روده بزرگ ، روده ، روده و مجاری ادراری و همچنین عفونت های خارجی روی پوست ، گوش ، چشم و زخم را درمان کند.

خون را تصفیه می کند
اسانس گل سرخ با کمک به دفع و خنثی سازی سموم ، خون را تصفیه می کند. پس از تصفیه خون و عاری از سموم ، از جوش ، بثورات پوستی ، زخمها و بیماری های پوستی محافظت می شود ، همچنین از شرایط جدی که رادیکالهای آزاد مانند سرطان و بیماریهای قلبی ایجاد می کنند ، محافظت می شود.

قاعدگی را آسان می کند
روغن گل سرخ به رفع ناراحتی معده کمک می کند. این امر به ویژه برای کسانی که از اختلال انسداد و نامنظم رنج می برند موثر است. ماساژ با روغن گل سرخ مخلوط شده با روغن حامل می تواند به کاهش گرفتگی ، حالت تهوع و خستگی در ضمن کاهش درد ناشی از قاعدگی و سندرم بعد از یائسگی کمک کند.

از خونریزی بیش از حد جلوگیری می کند
این خاصیت روغن  گل رز برای افرادی که از خونریزی (خونریزی ، خارجی یا داخلی) پس از آسیب دیدگی یا جراحی رنج می برند بسیار مفید است. این باعث افزایش لخته شدن و انعقاد خون می شود و خونریزی بیش از حد را متوقف می کند.

چگونه از روغن  گل رز استفاده کنیم؟
اسانس گل سرخ یک امر گران قیمت است و همچنین بسیار قدرتمند است. از این رو ، هر زمان که قصد استفاده از آن به صورت داخلی یا داخلی را دارید ، حتما آن را رقیق کنید. روغن هایی که باید با آن خوب مخلوط شوند روغن نارگیل ، روغن جوجوبا ، روغن بادام شیرین و روغن آرگان است.

حمام: حدود 5-7 قطره روغن گل سرخ را به روغن حامل مورد نظر خود اضافه کنید و سپس این ترکیب را برای یک تجربه آرامش بخش به حمام گرم خود اضافه کنید.
خیس کردن پا: 4-5 قطره روغن ضروری گلاب رقیق شده را به آب گرم اضافه کرده و پای خود را در آن خیس کنید.
تسکین اضطراب: روغن اسفنجی گلاب منتشر شده برای آرامش است و یا می توانید مقداری روغن گلاب رقیق شده را روی مچ ، گردن و قفسه سینه خود بمالید.

تفاوت روغن گل سرخ با روغن بذر گلاب چیست؟

روغن گل سرخ از شکوفه های گل رز جدا می شود زیرا در ساعات اولیه سپیده دم شکوفا می شوند ، در حالی که روغن بذر گلاب از میوه های کوچکی که در پشت گل یافت می شود ، استخراج می شود. آیا میدانید برای تهیه 1 اونس روغن ضروری گل رز حدود هزار گل سرخ لازم است؟ این آشکارا توضیح می دهد که چرا حتی یک بطری کوچک روغن گل رز بسیار گران است. با این حال ، شما فقط به چند قطره روغن نیاز دارید تا از مزایای آن استفاده کنید .

 احتیاط: در صورت استفاده از غلظت های خفیف ، می تواند سردردها را از بین ببرد ، اما در صورت استفاده از غلظت بسیار زیاد ، عطر و طعم قوی آن می تواند درست برعکس باشد. به عنوان یک متخصص ، نباید از آن در دوران بارداری استفاده شود ، زیرا هیچ مدرک مشخصی مبنی بر انتقال اثرات اسانس گل رز به جنین وجود ندارد. اگر زیاد مصرف شود ممکن است باعث سقط جنین شود ، بنابراین قبل از استفاده مراقب باشید.

 

 

روغن گل سرخ را از کجا بخریم؟

 

شما میتوانید با ثبت نام در وب سایت پاپایا و یا با دنبال کردن پیج پاپایا در اینستاگرام این روغن را تهیه فرمایید.

 

روغن گل سرخ غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی
روغن گل سرخ غیر تراریخته ، پرس سرد | پاپایا | 60 سی سی
قیمت:
103,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;