0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها

روغن گل نسترن غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی

شناسه کالا: pap1721
شناسه کالا: pap1721
لیتر : 0.5 لیتر
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی پاپایا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
56,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: روغن گل نسترن غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
روغن گل نسترن غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی

درمان آنفولانزا | افزایش ایمنی بدن | کاهش کلسترول جلوگیری از رماتیسم | درمان دیابت. توضیحات کامل تر در پایین صفحه.

فواید روغن گل نسترن

روغن گل نسترن به لطف میزان بالای رتینوئیک اسید، دارای خواص ضد پیری است. ترکیب رتینوئیک را به خاطر کمک به کاهش چین و چروک، خراش ها و نشانه های پیری می شناسند. روغن سبکی است که سریع به پوست جذب می شود و تولید کلاژن را بهبود می دهد و بافت پوست و خاصیت ارتجاعی آن را باز می گرداند.در ادامه به عمده خواص روغن گل نسترن اشاره می کنیم

روغن گل نسترن برای پیری پوست

روغن گل نسترن دارای موادی مانند اسید های چرب ضد التهاب و ویتامین C و A است ا.این ترکیبات به روغن گل نسترن این اجازه را می دهد تا علائم پیری و لکه دار را درمان کند و پوست را مرطوب کرده و پوست آسیب دیده را ترمیم کند و افزایش یک آنتی اکسیدان محافظ و قوی را ارائه کند، تمامی اینها بدون احساس چربی است که معمولا در روغن های مایع سنتی
وجود دارد.
 
* برای دیدن بقیه خواص روغن گل نسترن به پایین عکس مراجعه فرمایید *
 
 
آبرسانی پوست با روغن گل نسترن

آبرسانی برای تامین نرمی و لطافت پوست ضروری است. کمبود آب می تواند در آب وهوای سخت یا با افزایش سن، مشکل ایجاد کند.پوست مسن کمتر قابلیت نگهداری رطوبت را دارد و خشکی پوست ممکن است موجب خارش، پوسته شدن، چروک و اگزما شود. روغن گل نسترن حاوی اسیدهای چرب سالمی از جمله لینولئیک اسید و لینولنیک اسید است. اسیدهای چرب کمک می کنند تا دیواره های سلولی با قدرت نگه داشته شوند بنابراین آب از دست نمی دهند. بسیاری از اسیدهای چرب موجود در روغن نسترن گزینه عالی برای آبرسانی پوست خشک و خارش دار هستند. پوست نیز به آسانی روغن جذب می کند که اجازه می دهد آنتی اکسیدان ها به لایه های عمیق تر پوست نفوذ کنند. کاربرد موضعی اسیدهای چرب اشباع نشده می تواند نقش حیاتی در ظاهر طبیعی پوست و عملکرد آن ایفا کند.

تحقیقی منتشر شده در مجله بین المللی خواص غذایی در ۲۰۱۴ نشان داد که روغن گل نسترن منبع خوبی از مواد مغذی گیاهی و چند زنجیره ایهای اشباع نشده است که خواص آنتی اکسیدانی نشان می دهند.در پژوهشی انجام شده در سال ۲۰۱۵ مشخص شد که میوه نسترن چندین خاصیت ضد پیری از جمله قابلیت مرطوب کردن پوست را دارد. پژوهشگران پی بردند که شرکت کنندگانی که پودر میوه نسترن را به صورت خوراکی مصرف کردند بهبود قابل توجهی در رطوبت کلی پوست شان داشتند. شما نیز با استفاده موضعی از روغن آن می توانید از این فواید بهره بگیرید. روغن نسترن یک روغن خشک و غیر چرب است. این ماده یک مرطوب کنده طبیعی بسیار خوب برای انواع پوستهاست.

لایه برداری و روشن کردن پوست

روغن گل نسترن حاوی ویتامین ث نیز هست که یک ماده تحریک کننده کلاژن است که به سفتی پوست و پیشگیری از خطوط ریز کمک می کند. ویتامین ث همچنین اثر روشن کنندگی پوست را نیز دارد. لایه برداری طبیعی با روغن میوه نسترن می تواند به کاهش خستگی پوست کمک کند و پوستی درخشان و براق برای شما به جای بگذارد. این بخاطر ویتامین A و C است. ویتامین A یا رتینول تجدید سلولهای پوستی را تحریک می کند. ویتامین C نیز به بازسازی سلولی کمک می کند که موجب تقویت درخشش کلی پوست می شود.

درمان آنفولانزا

محتوای ویتامین C موجود در این گیاه در قیاس با مرکبات به 60 برابر میرسد. بنابراین خوراکی خوبی برای تب و آنفولانزا است.علاوه بر درمان تب و آنفولانزا، ویتامین C میتواند به افزایش سطح آنتی اکسیدان که قادر است سیستم ایمنی بدن را علیه حملات بیماری های مختلف ارتقا دهد کمک کند.

درمان روماتیسم

نوعی اسید چرب به نام GOPO در گل نسترن یافت می شود که خواص ضد آرتروزی دارد. مصرف قرص عصاره گل نسترن می تواند دردهای ناشی بیماری های مفصل را بیش از 90 درصد کاهش دهد.

 

 

منع مصرف

 

افراد زیر ۲ سال، خانم های باردار و شیرده
 

روش استفاده از روغن میوه نسترن

روغن گل نسترن برخلاف تصور اغلب ما از روغن‌ها، روغنی خشک است که به آسانی جذب پوست می‌شود. این روغن رنگی نارنجی دارد که بخاطر رنگ خود میوه نسترن است البته پس از شستن هیچ رنگی روی صورت شما باقی نخواهد ماند. استفاده از این روغن معمولا برای انواع پوست بی خطر است اما بهتر است که قبل از استفاده یک تست پوستی برای آن انجام دهید برای این کار طبق ترتیب زیر عمل کنید:

  1. مقداری از روغن گل نسترن را روی بازو یا ساعد بمالید.
  2. روی آن را با باند یا گاز بپوشانید.
  3. بعد از ۲۴ ساعت این ناحیه را برای وجود هرگونه نشانه‌ای از تحریک بررسی کنید.
  4. اگر پوست قرمز یا ملتهب است نباید از این روغن استفاده کنید. در صورتی که قرمزی پوست پایدار بود به پزشک مراجعه کنید.
  5. اگر هیچ علامتی از تحریک پوستی مشاهده نشود استفاده از آن بی خطر است.

 

 

روغن گل نسترن را از کجا بخریم؟

 

شما میتوانید با ثبت نام در وب سایت پاپایا و یا با دنبال کردن پیج پاپایا در اینستاگرام این روغن را تهیه فرمایید.

 

 

روغن گل نسترن غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی
روغن گل نسترن غیر تراریخته | پاپایا | 60 سی سی
قیمت:
56,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;