0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها

روغن گلیسیرین خالص غیر تراریخته | پاپایا | 1 لیتر

شناسه کالا: pap1728
شناسه کالا: pap1728
لیتر : 60 سی سی
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی پاپایا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
45,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: روغن گلیسیرین خالص غیر تراریخته | پاپایا | 1 لیتر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
روغن گلیسیرین خالص غیر تراریخته | پاپایا | 1 لیتر

ضد پیری پوست | درمان جای جوش | نرم کننده ی پوست نرم کننده ی مو | بهبود جای زخم.توضیحات کامل تر در پایین صفحه.

فواید و خواص گلیسیرین

گلیسیرین از آن مواد هایی است که همیشه برای شادابی پوست و مو استفاده میشود. تنها خاصیت استفاده از این روغن، مرطوب کردن پوست نیست و در بسیاری از محصولات سلامت و زیبایی پوست استفاده می شود. از گلیسیرین می توانید برای سلامت موها و ناخن های تان هم استفاده کنید. خرید کرم های گران قیمت را فراموش کنید و با کمی صبر و حوصله از مواد طبیعی برای درمان و زیبایی موهای خود استفاده کنید.نگران چرب شدن بیش از اندازه پوست و موی خود هم نباشید، گلیسیرین بدون اینکه باعث چربی زیاد شود، رطوبت کافی را به پوست می دهد.روغن گلیسیرین دارای خواص زیادی است. از روغن گلیسیرین خالص در داروسازی استفاده می‌شود. روغن گلیسیرین برای تهیه لوسیون کرم های صورت به کار می‌رود. روغن گلیسیرین رطوبت را در سطح پوست نگه می‌دارد. از روغن گلیسیرین برای تهیه لوازم آرایشی نیز استفاده می‌شود، چون حلال خوبی است و باعث جذب رطوبت در سطح پوست می‌شود و پوست را نرم و چرب می‌کند.روغن گلیسیرین، خاصیت جذب رطوبت بالایی دارد و این امر باعث می‌شود تا رطوبت محیط جذب پوست شود. استفاده از گلاب در کنار روغن گلیسیرین، به آبرسانی بیشتر پوست کمک می‌کند.

 

* برای دیدن بقیه خواص روغن گلیسیرین به پایین عکس مراجعه فرمایید * 

روغن گلیسیرین و کاربرد آن بر صورت و مو

مهمترین خواص روغن گلیسیرین برای پوست و مو است که می تواند به تقویت سلول های پوست، جلوگیری از پیری زود رس، رفع تیرکی و کبودی، نرمی و لطافت پوست،بهبود ترک پاشنه پا، کمک به رفع مشکلات پوست مانند؛ پسوریازیس و آکنه و برطرف کردن خشکی موها کمک کند.

از گلیسیرین برای سلامتی پوست و مو استفاده می شود. به دلیل خواص ویژه ای که دارد به صورت تنهایی یا ترکیب با روغن های دیگر برای زیبایی و به تعویق انداختن نشانه های پیری پوست کاربرد دارد.

روغن گلیسیرین را از هیدرولیز روغن زیتون بدست می آورند و از ان در محصولات آرایشی و پوست و مو استفاده می شود. این روز ها از این ماده به مقدار ۲۰ درصد تا ۲۵ درصد در مواد آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.ترکیب این روغن با روغن فندق یا نارگیل می تواند خشکی، ترک و پوسته شدن لب را بر طرف کند و با برداشتن سلول های مرده لب  به شما لبانی سالم و صورتی رنگ بدهد. این روغن یک آبرسان مناسب برای خشکی موها است. این روغن برای خشکی وآسیب دیدگی مو توسط وسایل حالت دهنده داغ به عنوان یک محافظ عمل می کند و از وز شدن و خشکی موها جلوگیری می کند.البته باید بدانید زیاده روی در مصرف روغن گلیسرین در طولانی مدت باعث خشکی بیش از حد پوست می شود.بسیاری از افراد برای داشتن پوست شاداب دست‌به‌دامان ترکیبات گران‌قیمت بهداشتی و آرایشی می‌شوند در صورتی که از ترکیب گلاب و گلیسیرین برای جوان کردن پوست غافل هستند. باور کنید ترکیب طبیعی موثرتر از گلاب و گلیسیرین برای ازبین‌بردن آثار پیری بر روی سطح پوست وجود ندارد. این ترکیب به جوان‌ شدن پوست کمک می‌کند و ظهور چین و چروک های ظریف و سایر نشانه‌های پیری را در سطح پوست به تأخیر می‌اندازد. فردی که از گلیسیرین و گلاب بر روی پوست خود استفاده می‌کند، پوستی صاف و صیقلی دارد. خاصیت مرطوب کنندگی گلاب و گلیسیرین باعث می‌شود تا پوست حالت کشسانی خود را نیز حفظ کند.

بهبود دهنده ی زخم‌هاست

گلیسیرین یک مرطوب‌کننده عالی برای پوست است ولی تحقیقات نشان می‌دهند که اثر گلیسیرین خیلی فراتر از نرم نگه‌داشتن پوست است. گلیسیرین به سلول‌های پوستی کمک می‌کنند تا بهتر رشد کنند و کامل شوند و رشد سلولی می‌تواند برای درمان بعضی مشکلات پوستی مثل پسوریازیس و سرطان موثر باشد. همچنین گلیسیرین می‌تواند زمان بهبود جراحت‌ها را هم کوتاه‌تر کند و بافت‌های پوستی برای بهبود سریع‌تر تحریک کند تا سلول‌ها خودشان را ترمیم کنند.

حجم دهنده ی صورت

چربی های موجودر در زیر بافت پوست نقش بسیار موثری در افزایش حجم گونه ها و پرتر نشان دادن صورت دارند اما با گذشت زمان و افزایش سن، این چربی های زیرپوستی به تدریچ کاهش پیدا می کنند و جذابیت و زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می دهند.گلیسیرین یکی از بهترین مواد برای حفظ حالت کشسانی پوست و از بین بردن چین وچروک از روی پوست است و گُلاب نقش بسیار موثری در پاکسازی صورت دارد.زمانی که این دو ماده ی مفید با یکدیگر ترکیب شوند، تاثیری بسیار فوق العاده بر روی پوست می گذارند و باعث افزایش تولید چربی در زیر پوست می شوند و در نتیجه به چاق شدن صورت و گونه کمک بسیاری خواهند کرد. این ترکیب باعث می شود تا پوست صورت کشیده شود و گونه ها پرتر به نظر برسند.

درمان جوش و جای جوش

گلیسیرین، یکی از مهم ترین دلایل اولیه ی ایجاد جوش را از بین می برد. این ماده با پُر کردن حفره ها و شیارهای کوچک سطح پوست، جلوه ای سالم و صاف به پوست می دهد.برای درمان جوش و جای جوش 3 قاشق چایخوری آب لیمو را با 3 قطره گلیسیرین مخلوط کنید و آن را روی پوست صورت خود بمالید. اجازه بدهید این ماسک به مدت 30 دقیقه تا یک ساعت روی پوست بماند؛ سپس صورت خود را با آب ولرم شست وشو بده. استفاده از این ماسک 2 بار در روز برای درمان جوش و جای جوش بسیار مفید است.روش دیگر : 2 قاشق چایخوری گُلاب را با یک قاشق چایخوری گلیسیرین مخلوط  و آن را به صورت دورانی روی پوست صورت خود ماساژ دهید،پس از 15 دقیقه صورت خود را شست وشو بدهید. برای درمان جوش و جای جوش می توانید هر شب قبل از خواب از این ماسک استفاده کنید.

گُلاب و گلیسیرینبیشتر مردم از تأثیرات شگفت انگیز گلیسیرین بی اطلاعند. گلیسیرین خاصیت ترمیم کنندگی فوق العاده ای دارد و می تواند اثر به جا مانده از هر زخم یا جوشی را از بین ببرد. کافی است حداقل دو بار در روز از ماسک گلیسیرین استفاده کنید تا تمام جای جوش ها از بین بروند. خاصیت اشباع کنندگی گلیسیرین به منافذ اجازه ی تنفس می دهد، رطوبت را حفظ می کند و انسداد منافذ را از بین می برد.به این معنا که گلیسیرین علاوه بر ویژگی های متعددی که دارد می تواند با بیماری های مسری پوستی مانند آلودگی های باکتریایی، التهاب پوست و پسوریازیس مقابله کند

 

 

روغن گلیسیرین را از کجا بخریم؟

 

شما میتوانید با ثبت نام در وب سایت پاپایا و یا با دنبال کردن پیج پاپایا در اینستاگرام این روغن را تهیه فرمایید.

 

 

روغن گلیسیرین خالص غیر تراریخته | پاپایا | 1 لیتر
روغن گلیسیرین خالص غیر تراریخته | پاپایا | 1 لیتر
قیمت:
45,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;